Wat houdt jou de laatste tijd zo bezig??

Van alles en nog wat over kranten, nieuws, TV, films, sport en muziek. Zeg maar het social-life maar uiteraard ook onzin.

Moderator: Global Moderators

TommyGun
Contacteer:

Bericht door TommyGun » zo mar 09, 2008 5:01 pm

No shit :P
Afbeelding

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » zo mar 09, 2008 9:19 pm

*wordt de laatste tijd opgeslokt door het vilten van wol*
Travelling through time, finding my future

Sputnik
Contacteer:

Bericht door Sputnik » vr apr 18, 2008 4:30 pm

Laatste tijd druk bezig geweest met nieuwe job zoeken...en ben daarin nu naar tevredenheid geslaagd :)

Ben beland op de Belastingdienst, afdeling ondernemerszaken :P Lekker dichtbij, betaald goed en veel doorgroeikansen.
^..^~

Tom987
Contacteer:

Bericht door Tom987 » vr apr 18, 2008 5:11 pm

Sputnik schreef:Laatste tijd druk bezig geweest met nieuwe job zoeken...en ben daarin nu naar tevredenheid geslaagd :)

Ben beland op de Belastingdienst, afdeling ondernemerszaken :P Lekker dichtbij, betaald goed en veel doorgroeikansen.

En hopelijk veel kans om pc's te besmetten. Hopelijk staat dat in je contract :Y)

Sputnik
Contacteer:

Bericht door Sputnik » vr apr 18, 2008 6:36 pm

ben bang van niet, alles is zo'n beetje afgeschermd van internet om problemen te voorkomen :/
^..^~

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » vr apr 18, 2008 7:18 pm

Ik vind het nog steeds uberbelachelijk dat de Belastingdienst geen e-mail afdeling heeft :(

TommyGun
Contacteer:

Bericht door TommyGun » vr apr 18, 2008 7:54 pm

Werk, check

Vervelen, check

Vriendinnetje zoeken, check :P
Afbeelding

Tom987
Contacteer:

Bericht door Tom987 » do apr 24, 2008 2:39 pm

School, check

Zo, volle agenda :(

Sputnik
Contacteer:

Bericht door Sputnik » di apr 29, 2008 11:22 pm

Vandaag de theorie test Loonheffing (ondernemers) van de belastingdienst gedaan. Eerste stap tot vaste baan bij het Rijk.
Hoogste cijfer van de groep (10 man, cifer 8,3) op wat volgens de Dienst de moeilijkste afdeling is :3
Nu nog in 3 weken max bewijzen dat ik ook in de praktijk goed ben en ik ben officieel ambtenaar in dienst van het Rijk :3
Dan rap doorgroeien haha.

@comment over email, ik zit niet op afdeling particulieren maar weet wel dat via email het al gauw een re-mail fest word omdat het probleem/oplossing niet snel op te lossen is. Helaas is de beste wijze toch via de telefoon omdat de informant die je dan aan de lijn hebt (als het goed is) je snel je status van je probleem kan doorgeven en de eventuele oplossing.
Helaas loopt de Dienst nog steeds achter maar dat zou dit jaar grotendeels ingelopen moeten worden. Enige tip die ik je nu kan geven is gewoon te blijven bellen :/
^..^~

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » wo apr 30, 2008 9:05 am

Toch blijft de Belastingdienst dan gruwelijk achter in de dienstverlening. Met een fatsoenlijk opgezette e-mail afdeling kun je veel gefrustreerde mensen aan de telefoon vermijden, omdat mensen die geen zin hebben om maar aan die telefoon gaan zitten wachten, gewoon een e-mail sturen. Zolang je geen beloftes gaat maken dat de e-mails binnen 24 uur worden behandeld (zoals Planet/HetNet destijds stom genoeg deed) en de klant enigszins door het proces heen begeleidt door hem een e-mail op te laten stellen met de juiste informatie en probleemstelling, kan het wat mij betreft niks anders dan een succes worden.

Het is gewoon gruwelijk uit de tijd dat de Belastingdienst op geen enkele manier via de elektronische snelweg bereikbaar is. Het live contact via internet is momenteel ook in opkomst en dat lijkt me ook een prima aanvullilng op de telefonische dienst. Op die manier kan je het klantcontact spreiden over 3 verschillende manieren. Kost wel wat meer personeel, maar wellicht wordt het stoffige imago van die eeuwig achterlopende Belastingdienst dan toch weer wat beter.

Sputnik
Contacteer:

Bericht door Sputnik » wo apr 30, 2008 10:15 am

Op dit moment zitten ze gewoon met het probleem dat door de invoeren en de foutjes in het electronisch aangeven er een hoop misgegaan is wat nu in hoog tempo gecorrigeert word. Als ze nu doorzetten zou het tegen eind dit jaar opgelost moeten zijn (met name de particulieren).

En ik heb voor een bedrijf gewerkt die via email probs oplosten... je wilt niet weten hoe onduidelijk mensen hun probleem omschrijven of belangrijke gegevens achterwege laten en dat was een uitgebreid keuze menu. Resulteerde in het gros van de gevallen in een re-re-re mailketting en bij een klein bedrijf kun je dan de mails doorzetten naar diegene die het behandeld had maar bij de Bdienst is dat niet mogelijk. En als je niet rap reageert op een mail gaan ze toch weer bellen met als gevolg dat ze mogelijk verschillende antwoorden krijgen op hun mail en op hun telefoontje waardoor ze het helemaal niet meer snappen of erger, er worden verschillende processen gestart door de Bdienst medewerkers waardoor het helemaal fout gaat. Nee, laat ze maar lekker bellen dan word het het snelst opgelost met de minste kans op fouten :)
^..^~

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Re: Wat houdt jou de laatste tijd zo bezig??

Bericht door Bastiaan » wo nov 12, 2008 3:56 pm

De laatste tijd was ik nogal bezig met internet in mijn huisje krijgen. Alles bij elkaar heeft het maar 3 maanden geduurd, en deze week heb ik het dan eindelijk, en je zal het niet geloven bijna nog van 2 providers ook |:(

Lang verhaal in het kort -

- Begin augustus ziggo aangevraagd net 3 weken voor mijn vakantie
- paar dagen voor vakantie werd ik gebeld dat het niet mogelijk was
- Na mijn vakantie, eind augustus ziggo nog geprobeerd, was niet mogelijk
- Toen tele2 aangevraagd
- Na 1 maand kreeg ik nog steeds de melding dat de wijkcentrale vol zit
- Ik Tele2 opgezeg na 1,5 maand en toen toch weer naar ziggo gegaan, wat nu wel mogelijk was. (dit omdat wij binnenkort glasvezel krijgen en ziggo maandelijks opzegbaar is voordat iedereen begint waarom ik geen andere ADSL provider geprobeerd heb).
- Na 2 weken kreeg ik een brief van ziggo met mijn gegevens
- Vorige week kreeg ik ineende smsjes van tele2 dat mijn verbinding deze week opgeleverd zou worden.
- Ik nog niet gereageerd met in mijn achterhoofd van, als hun sneller zijn dan ziggo dan pak ik toch tele2
- Afgelopen maandag pakketje van ziggo gekregen, en ook een bericht van select vracht dat ze tele2 pakketje willen afleveren.
- Dit gecancelled omdat ziggo nu goed werkt bij mij en ik binnenkort toch overga naar glasvezel.

Dus bij deze ben ik weer veel online :D
Afbeelding
Afbeelding

cr1mp
Contacteer:

Bericht door cr1mp » wo nov 12, 2008 4:03 pm

welcome back :D

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » wo nov 12, 2008 5:16 pm

Yeah, welcome back *O*

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » wo nov 12, 2008 10:59 pm

Yay! Nu de site nog ;)
With a collective mind, people can figure out any problem!
Afbeelding

Plaats reactie