Wat houdt jou de laatste tijd zo bezig??

Van alles en nog wat over kranten, nieuws, TV, films, sport en muziek. Zeg maar het social-life maar uiteraard ook onzin.

Moderator: Global Moderators

Ronald
Contacteer:

Bericht door Ronald » za dec 29, 2007 9:10 pm

Wij genieten er elke dag van not, nog een jaar dan is het klaar met deze. Dan fase 2 weer 2 jaar. En dan nog het stuk langs mijn huis wat daar komt is nog maar de vraag.

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » ma dec 31, 2007 1:22 pm

Ronald schreef:Wij genieten er elke dag van not, nog een jaar dan is het klaar met deze. Dan fase 2 weer 2 jaar. En dan nog het stuk langs mijn huis wat daar komt is nog maar de vraag.

Klinkt als heel gezellig wonen ;)
Afbeelding
Afbeelding

Ronald
Contacteer:

Bericht door Ronald » ma dec 31, 2007 6:30 pm

Normaal wel, nu met die bouw periode is het wat minder komt wel weer goed. Enigste nadeel nu is dat de kinderen niet elke dag meer kunnen buiten spellen, alleen in het weekend en na 5 uur maarja nu is het donker dus nu ff niet.

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr jan 04, 2008 5:21 pm

hehe, het lijkt erop dat het wat rustiger wordt op mijn werk :D

Waarschijnlijk als alles goed gaat kan ik over 1,5 week weer standaard normaal 8 uur per dag gaan draaien. Is ook wel lekker hoor :D Het nieuwe jaar heeft toch zo zijn voordelen :D
Afbeelding
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » vr jan 04, 2008 8:45 pm

Morgen alweer de 4e bezichtiging op het huis. Staat nog maar een week of 2 te koop. Eerste bod is ook al binnen en na het weekend horen we nog of ze verder willen bieden. Gaat opzich wel redelijk dus. Hopelijk kan ik dit hoofdstuk snel afsluiten :Y

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » ma jan 07, 2008 5:31 pm

*jeuj* ik heb voor het eerst in 3 jaar weer fulltime werk :) Vandaag de eerste dag aan het werk, moest me om 7.15 melden, dus om half 6 uit bed :z

Ff wennen, maar om 7.15 was er nog niemand in het gebouw, dus stond ik in het donker te wachten. Aangezien er om half 8 begonnen wordt, morgen dus maar wat later uit bed :9

En over een paar maanden... kan ik eindelijk een laptop kopen (wil ik al zeker 10 jaar) :')
Travelling through time, finding my future

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di jan 08, 2008 2:52 pm

Beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd met je nieuwe baan :D

Misschien dat ik over een tijdje ook weer ga switchen van job, ik moet het nog bekijken wat voor aanbieding ik nog krijg, maar eigenlijk wil ik weer op zoek naar wat anders :P
Afbeelding
Afbeelding

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » di jan 08, 2008 5:09 pm

Hoezo laat?

Het is nog niet echt m'n ideale baan zeg maar, ik sta nu documenten te ontschimmelen :/ Het uitzendbureau zoekt nog voor me verder.
Maar het is in ieder geval wat, het verdient aardig en ik ben weer fulltime onder de pannen. En het heeft de leuke bijkomstigheid dat we straks eindelijk weer wat geld over gaan houden in plaats van tekort komen ;)
Travelling through time, finding my future

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » di jan 08, 2008 7:43 pm

das ook altijd positief. Ik ben momenteel bezig met het huis verkopen. Het bieden is al begonnen. Hopelijk komen we eruit. Als we eruit komen ben ik benieuwd hoeveel schuld we overhouden :( Dan kunnen we eindelijk weer eens verder *O* Wat zou ik daarvan kunnen genieten denk ik :P

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » wo jan 09, 2008 11:00 am

Witlof schreef:das ook altijd positief. Ik ben momenteel bezig met het huis verkopen. Het bieden is al begonnen. Hopelijk komen we eruit. Als we eruit komen ben ik benieuwd hoeveel schuld we overhouden :( Dan kunnen we eindelijk weer eens verder *O* Wat zou ik daarvan kunnen genieten denk ik :P

Dat snap ik helemaal. Tis te hopen dat je alles snel kunt afronden :D
Afbeelding
Afbeelding

Tom987
Contacteer:

Bericht door Tom987 » wo jan 09, 2008 4:25 pm

:)
Laatst gewijzigd door Tom987 op wo mar 28, 2012 7:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

TommyGun
Contacteer:

Bericht door TommyGun » wo jan 09, 2008 5:43 pm

Tom987 schreef:
Witlof schreef:das ook altijd positief. Ik ben momenteel bezig met het huis verkopen. Het bieden is al begonnen. Hopelijk komen we eruit. Als we eruit komen ben ik benieuwd hoeveel schuld we overhouden :( Dan kunnen we eindelijk weer eens verder *O* Wat zou ik daarvan kunnen genieten denk ik :P

Ik heb waarschijnlijk iets gemist....
:+
Afbeelding

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » zo jan 13, 2008 8:11 pm

In ieder geval is het op mijn werk nog niet bepaald rustig te noemen, die studie is echt aanpoten en helaas gaat dat zwaar ten koste van hier, maar ik kom weer een keer actiever terug, dat beloof ik! In de tussentijd bedankt degenen die mijn werk doen :P.
With a collective mind, people can figure out any problem!
Afbeelding

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » do mar 06, 2008 10:38 am

Hier begint het weer een beetje rustig te worden, dat zien jullie denk ik ook wel aan mijn aanwezigheid op het forum ;)

De komende 1,5 maand zal dit nog wel even zo blijven ben ik bang ;) Wat daarna gaat gebeuren weet ik nog niet, maar dat zal wel goed komen :P

Maar eh.......wat mij ook bezighoud is, zal PSV winnen aankomende zondag of gaat de competitie spannend worden ;)
Afbeelding
Afbeelding

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » zo mar 09, 2008 3:56 pm

Denk dat ze niet veel doen eerlijk gezegd :P
With a collective mind, people can figure out any problem!
Afbeelding

Plaats reactie