Wat houdt jou de laatste tijd zo bezig??
Moderator: Global Moderators
- Witlof
- Global Admin
- Contacteer:
Morgen alweer de 4e bezichtiging op het huis. Staat nog maar een week of 2 te koop. Eerste bod is ook al binnen en na het weekend horen we nog of ze verder willen bieden. Gaat opzich wel redelijk dus. Hopelijk kan ik dit hoofdstuk snel afsluiten 

There is no I in Team!
Division Brabant @ IRC
Division Brabant @ Facebook
Division Brabant @ Twitter

Division Brabant @ IRC

*jeuj* ik heb voor het eerst in 3 jaar weer fulltime werk
Vandaag de eerste dag aan het werk, moest me om 7.15 melden, dus om half 6 uit bed
Ff wennen, maar om 7.15 was er nog niemand in het gebouw, dus stond ik in het donker te wachten. Aangezien er om half 8 begonnen wordt, morgen dus maar wat later uit bed
En over een paar maanden... kan ik eindelijk een laptop kopen (wil ik al zeker 10 jaar)

Ff wennen, maar om 7.15 was er nog niemand in het gebouw, dus stond ik in het donker te wachten. Aangezien er om half 8 begonnen wordt, morgen dus maar wat later uit bed

En over een paar maanden... kan ik eindelijk een laptop kopen (wil ik al zeker 10 jaar)

Travelling through time, finding my future
Hoezo laat?
Het is nog niet echt m'n ideale baan zeg maar, ik sta nu documenten te ontschimmelen
Het uitzendbureau zoekt nog voor me verder.
Maar het is in ieder geval wat, het verdient aardig en ik ben weer fulltime onder de pannen. En het heeft de leuke bijkomstigheid dat we straks eindelijk weer wat geld over gaan houden in plaats van tekort komen
Het is nog niet echt m'n ideale baan zeg maar, ik sta nu documenten te ontschimmelen

Maar het is in ieder geval wat, het verdient aardig en ik ben weer fulltime onder de pannen. En het heeft de leuke bijkomstigheid dat we straks eindelijk weer wat geld over gaan houden in plaats van tekort komen

Travelling through time, finding my future
- Witlof
- Global Admin
- Contacteer:
das ook altijd positief. Ik ben momenteel bezig met het huis verkopen. Het bieden is al begonnen. Hopelijk komen we eruit. Als we eruit komen ben ik benieuwd hoeveel schuld we overhouden
Dan kunnen we eindelijk weer eens verder
Wat zou ik daarvan kunnen genieten denk ik 

There is no I in Team!
Division Brabant @ IRC

Division Brabant @ IRC

- Bastiaan
- Global Admin
- Contacteer:
Witlof schreef:das ook altijd positief. Ik ben momenteel bezig met het huis verkopen. Het bieden is al begonnen. Hopelijk komen we eruit. Als we eruit komen ben ik benieuwd hoeveel schuld we overhoudenDan kunnen we eindelijk weer eens verder
Dat snap ik helemaal. Tis te hopen dat je alles snel kunt afronden

Tom987 schreef:Witlof schreef:das ook altijd positief. Ik ben momenteel bezig met het huis verkopen. Het bieden is al begonnen. Hopelijk komen we eruit. Als we eruit komen ben ik benieuwd hoeveel schuld we overhoudenDan kunnen we eindelijk weer eens verder
Ik heb waarschijnlijk iets gemist....

-
- Global Admin
- Contacteer:
In ieder geval is het op mijn werk nog niet bepaald rustig te noemen, die studie is echt aanpoten en helaas gaat dat zwaar ten koste van hier, maar ik kom weer een keer actiever terug, dat beloof ik! In de tussentijd bedankt degenen die mijn werk doen
.

With a collective mind, people can figure out any problem!

- Bastiaan
- Global Admin
- Contacteer:
Hier begint het weer een beetje rustig te worden, dat zien jullie denk ik ook wel aan mijn aanwezigheid op het forum
De komende 1,5 maand zal dit nog wel even zo blijven ben ik bang
Wat daarna gaat gebeuren weet ik nog niet, maar dat zal wel goed komen
Maar eh.......wat mij ook bezighoud is, zal PSV winnen aankomende zondag of gaat de competitie spannend worden

De komende 1,5 maand zal dit nog wel even zo blijven ben ik bang

Maar eh.......wat mij ook bezighoud is, zal PSV winnen aankomende zondag of gaat de competitie spannend worden