Wat houdt jou de laatste tijd zo bezig??

Van alles en nog wat over kranten, nieuws, TV, films, sport en muziek. Zeg maar het social-life maar uiteraard ook onzin.

Moderator: Global Moderators

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » ma dec 24, 2007 1:20 pm

dan zien we een gezicht die bij de nickname hoort :)

Maar Hyves leent zich daar ook goed voor. Kunnen gewoon een Division Brabant Community aanmaken daar. Er is er ook een voor DPC.

koko
Contacteer:

Bericht door koko » ma dec 24, 2007 3:04 pm

Hoi,

Het was een idee. Verdere concrete invulling is aan de groep om te maken ;-)
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » ma dec 24, 2007 3:09 pm

koko schreef:Hoi,

Het was een idee. Verdere concrete invulling is aan de groep om te maken ;-)

Opzich een goed idee hoor..... _/-\o_ alle ideeen zijn welkom. Maar ik denk dat we meer kans hebben op een beetje leden werving e.d. d.m.v. hyves ofniet?
Afbeelding
Afbeelding

koko
Contacteer:

Bericht door koko » ma dec 24, 2007 3:13 pm

Hoi,

Hyves zegt me niets ... maar wsl ook zoiets als facebook? In België totaal niet gebruikt ... vandaar dat mijn voorstel ging over facebook. Da's een beetje meer gebruikt.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » ma dec 24, 2007 4:15 pm

Sja, ik denk dat we gewoon eens moeten kijken wat de mogelijkheden zijn in dit alles. Opzich is extra aandacht nooit weg. Dus hoe meer sites iets bevatten over Division Brabant, hoe beter ;) Alleen moet het wel ook een beetje bijgehouden worden. Misschien kunnen we beide opties uitvoeren?

Oh, en wie heeft er deze week genoeg tijd over voor een terugblik op 2007? En misschien een vooruitzicht op 2008?

Blue_man
Contacteer:

Bericht door Blue_man » wo dec 26, 2007 8:29 pm

Witlof schreef:Oh, en wie heeft er deze week genoeg tijd over voor een terugblik op 2007? En misschien een vooruitzicht op 2008?

Wanneer een blik geworpen wordt komt het altijd op de grond later dan wanneer je het gegooid hebt, dus dan komt het neer op het blik op 31 december net voor twaalven weg te gooien. Automatisch een vooruitblik op 2008...

Heb je hem :O ?

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » do dec 27, 2007 10:26 am

Dan kan je altijd kijken naar het blik wat je eind 2006 richting 2007 hebt gegooid voor de terugblik.
Travelling through time, finding my future

hava
Contacteer:

Bericht door hava » do dec 27, 2007 11:03 pm

Blue_man schreef:Wanneer een blik geworpen wordt komt het altijd op de grond later dan wanneer je het gegooid hebt, dus dan komt het neer op het blik op 31 december net voor twaalven weg te gooien. Automatisch een vooruitblik op 2008...

Ik vermoed dat dit verhaal enkel opgaat als je het blik de juiste richting opgooid. Stel je gooi het blik naar het westen, dan is het denkbaar dat je het blik juist over de (schuivende tijdzone heen werpt, en hij alsnog in 31 december landt...

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr dec 28, 2007 1:38 pm

Jullie met jullie blikken ;)

Binnenkort Oudjaarsdag............kga het dit jaar voor de verandering eens ergens anders vieren, namelijk mijn oude woonplaats L'town ;) Gaat wel gezellig worden :P Kga alleen denk ik een keertje geen vuurwerk kopen, is toch wel wat geld en in de praktijk sta ik altijd in mijn eentje buiten :(

En jullie??
Afbeelding
Afbeelding

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » za dec 29, 2007 10:43 am

Wij gaan gewoon met z'n tweetjes voor de tv hangen en kijken of een buurman in de straat hierachter weer zware mortieren heeft bemachtigd.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » za dec 29, 2007 10:51 am

Ik duik de kroeg in waar ik altijd doe darten. Pilsje drinken en wat darten en dan daarna nog rond een uur of 2 misschien even de stad in :D

Ronald
Contacteer:

Bericht door Ronald » za dec 29, 2007 11:50 am

Superbij schreef:Wij gaan gewoon met z'n tweetjes voor de tv hangen en kijken of een buurman in de straat hierachter weer zware mortieren heeft bemachtigd.

Oh komt dat harde geknal bij jullie vandaan.

Trance Eagle
Contacteer:

Bericht door Trance Eagle » za dec 29, 2007 3:00 pm

Ronald schreef:
Superbij schreef:Wij gaan gewoon met z'n tweetjes voor de tv hangen en kijken of een buurman in de straat hierachter weer zware mortieren heeft bemachtigd.

Oh komt dat harde geknal bij jullie vandaan.

Zou goed kunnen... ik weet niet waar jij woont? Miss dat we elkaar met oud en nieuw 's nachts Happy New Year kunnen wensen :P
Be Well :)

Ronald
Contacteer:

Bericht door Ronald » za dec 29, 2007 3:36 pm

Tegenover die bouwput (grijze generaal) weet nog niet of we thuis zijn die avond.

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » za dec 29, 2007 4:18 pm

Wij wonen gelukkig iets verder van die bouwput ;)

Plaats reactie