Televisieseries

Van alles en nog wat over kranten, nieuws, TV, films, sport en muziek. Zeg maar het social-life maar uiteraard ook onzin.

Moderator: Global Moderators

Plaats reactie
Witlof
Global Admin
Contacteer:

Televisieseries

Bericht door Witlof » do sep 24, 2015 11:06 am

Brabo's,

Ik vind het altijd wel leuk om wat series te kijken. Films ook, maar series kijkt soms net wat lekker weg. Afgelopen week ben ik begonnen aan Mr. Robot. In 2 dagen heb ik alle 10 de afleveringen gezien van seizoen 1. Het was een leuke serie waar 'hacking' centraal staat. Het is ook geen onzin en het meeste kan en wordt in de 'real world' ook gedaan. Hiervoor hebben we wat andere series gekeken zoals Helix (was niet veel), Fringe (op zich wel grappig), Under the dome (Serie gebaseerd op boek Stephen King), Sliders (leuke gouwe ouwe) en nog wel een paar.

Nu zijn wij niet echt van de populaire series zoals Breaking Bad en dat soort dingen. Maar toch willen we weer een nieuwe serie oppakken. Wat denk jij als je bovenstaande leest wat in ons straatje past?

Ik zit er aan te denken om Game of Thrones maar eens een te proberen. Welke series kijken jullie?

Emmer1969
Contacteer:

Re: Televisieseries

Bericht door Emmer1969 » do sep 24, 2015 1:57 pm

Van Game of Thrones vind ik persoonlijk dat je die gezien MOET hebben, hoewel die wel in de reeks 'populaire series' valt. Toch een aanrader ;)

Wij hebben zelf vorige week Fargo gekeken. Bizarre serie met een aantal bizarre plot-twists, maar toch echt wel een goeie serie.
True Detective vonden wij ERG goed, seizoen 1 wel wat beter dan seizoen 2, maar allebei zeker het kijken waard.
The Killing is ook wel een aanradertje, hoewel die na seizoen 2 wel wat langdradig wordt.

Wij zijn nu op zoek naar een wat meer 'feel-good' serie. Films genoeg in die richting, maar series niet echt. Als iemand daarin iets kan aanraden, houd ik me aanbevolen!
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » vr sep 25, 2015 12:13 pm

Dan zal ik eens gaan beginnen met Game of Thrones.

Feel-good series is wel lastig. Daar ben ik zelf niet zo van. Wie weet kan iemand anders je daar bij helpen.

[DB]OB1
Contacteer:

Bericht door [DB]OB1 » ma sep 28, 2015 2:30 pm

Wat ik jammer vind is dat TopGear nu praktisch dood is nu Clarkson weg is, dan hadden ze gwn de stekker helemaal uit het programma moeten trekken.
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » do okt 01, 2015 4:53 pm

Topgear is geen serie maar een programma ;)

[DB]OB1
Contacteer:

Bericht door [DB]OB1 » vr okt 02, 2015 6:51 pm

Oh jee... dan heb ik niks gezegd..
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » vr okt 02, 2015 11:52 pm

Klopt :P

Xaverius
Contacteer:

Bericht door Xaverius » wo okt 21, 2015 7:12 am

Ik ben ook aan GoT begonnen, kan er nog niet helemaal aan wennen maar het is niet verkeerd iig. Je zou kijken of je Buck Rogers kan vinden, of alle afleveringen van Star Trek. Dan ben je ook even zoet, het beste te kijken met een drankje er bij. ;)

Ik had Legend of the seeker liggen maar die serie is zo slecht en slap aftreksel van de boekenserie dat ik mezelf heb voorgenomen deze niet nuchter meer aan te slingeren.
Let op, alcoholist aanwezig! Wat zeg je nu? Nou, een biertje gaat er wel in. :9
Afbeelding
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » wo okt 21, 2015 10:29 am

Ik moet zeggen dat GoT (wel leuke afkorting trouwens) mij ook nog niet kan boeien. Inge wel. Dus we kijken gewoon door. Zitten al halverwege seizoen 2, maar hebben er nog wel een paar te gaan....

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » vr okt 23, 2015 12:05 pm

Seizoen 2 is ook weer klaar. Op naar 3 :P

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » di nov 03, 2015 9:49 pm

Ben nog op zoek naar seizoen 5 van Game of Thrones. Komt vast goed. Narcos staat in ieder geval al klaar als backup :+

Plaats reactie