BOINC projecten opdelen?

Ideeën, op- en/of aanmerkingen over website, forum en stats? Laat ze hier horen.

Moderator: Global Moderators

Plaats reactie

Gaan we alle BOINC projecten een eigen afdeling geven?

Ja
0
Geen stemmen
Nee
2
67%
Geen mening
1
33%

Totaal aantal stemmen: 3

Witlof
Global Admin
Contacteer:

BOINC projecten opdelen?

Bericht door Witlof » za mei 05, 2007 3:11 pm

Goedemiddag allemaal,

Nu we sinds kort ook WCG draaien, heb ik toch een vraagje. We draaien enkele BOINC projecten. We hebben bv SETI, Rosetta, Einstein, uFluids, Leiden Classic en dan nu ook nog WCG. Als we dat allemaal onder BOINC moeten houden, gaat dat misschien onoverzichtelijk worden. Ik heb onbewust al wel voor het WCG al een aparte afdeling gemaakt. Ik weet niet dat storend is.

De vraag is dus of het duidelijker, overzichtelijker en voor iedereen makkelijker te vinden is als we het opdelen. Aan de andere kant is het misschien te veel van het goede aangezien er dan 1 afdeling weg valt en er dus 5 bijkomen. Wordt het dan niet te veel? Zeker met het oog op uFluids, Einstein en Leiden Classic die niet zo heel erg aktief zijn. Volgens mij hebben we daar ook geen FAQ's van beschikbaar.

Wat is jullie mening hierover? Wat kunnen we het beste doen met die projecten? Laat het ons weten :)

CoronelHimself
Contacteer:

Bericht door CoronelHimself » za mei 05, 2007 4:44 pm

Ik denk dat de huidige indeling, goed is. Zoals je al zei zijn SETI, Rosetta, Einstein, uFluids, Leiden Classic kleine projecten, die niet al te actief zijn. WCG is dat momenteel ook nog?? niet, maar aangezien dit binnen Division Brabant de officiele opvolger van UD-grid is, verwacht ik nog wel dat het drukker gaat worden. Mocht dat niet zo zijn, zou ik dat heel jammer vinden en dan kan WCG ook bij de overige projecten wat mij betreft.

[reclame_mode]
Dus ga allemaal WCG draaien!!

[/reclame_mode]

Plaats reactie