[SoB]Fusie met LKBN

De zoektocht naar het grootste priemgetal is begonnen.

Moderator: Global Moderators

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di mar 14, 2006 7:28 pm

Op dit moment staat bij mij alles op automatisch flushen. Vandaar mijn regelmatige output.

Op mijn werk ga ik nu de client naar toe kopieren, dus niet installeren. Ik heb geen idee of dit goed werkt. Het probleem op mijn werk is dat het register apart beveiligd is en we officieel geen programma's mogen installeren. Dit kan ik natuurlijk wel, maar ik heb liever geen gedonder ermee.

Ik ga vanavond nog onderzoeken hoe dat sobque ding werkt. Misschien is het wat voor straks ;)

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Uhm

Bericht door Witlof » di mar 14, 2006 7:35 pm

Ik weet niet wat de policies op jullie werk zijn maar over het algemeen installeren we alleen clients met toestemming van de eigenaar. Als er geen toestemming is kunnen we problemen krijgen dat het account uit de stats gehaald wordt. Nu is dit opzich nog niet zo erg bij SoB aangezien iedereen een eigen account heeft maar bij bv een ander project zoals RC5, OGR en UD bijvoorbeeld is het wel erger. Bij RC5 zijn we namelijk al eens beticht van illegale installaties en waren we bijna uit de stats verwijderd. Kijk hier dus wel mee uit dat je het óf niet grootschalig doet en bij problemen zelf snel kan inspringen ipv de systeembeheerder óf doe alleen je eigen PC zodat je zelf de verantwoordelijkheid daarvoor kunt dragen mochten er problemen ontstaan al dan niet veroorzaakt door deze client.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Maandstats

Bericht door Witlof » di mar 14, 2006 7:39 pm

Zat net even naar de maandstats te kijken en dat zag er best leuk uit moet ik zeggen :P

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Re: Uhm

Bericht door Bastiaan » di mar 14, 2006 7:52 pm

Witlof schreef:.......... Kijk hier dus wel mee uit dat je het óf niet grootschalig doet en bij problemen zelf snel kan inspringen ipv de systeembeheerder óf doe alleen je eigen PC zodat je zelf de verantwoordelijkheid daarvoor kunt dragen mochten er problemen ontstaan al dan niet veroorzaakt door deze client.

Vandaar dat ik het op mijn persoonlijke schijf wil laten draaien, ik wil het niet op de pc zelf zetten want het is in principe niet toegestaan, bij geen een bedrijf lijkt mij eigenlijk behalve als je eigen baas bent he ;)

Maar hier ben ik zeer voorzichtig mee, want het laatste wat ik wil is mijn jarenlang verdiende punten door zo'n stom iets verspillen.

Witlof schreef:Zat net even naar de maandstats te kijken en dat zag er best leuk uit moet ik zeggen :P

Daar zit de fusie wel bij in he :P

Witlof
Global Admin
Contacteer:

OK

Bericht door Witlof » di mar 14, 2006 8:00 pm

OK dan :)

En inderdaad zit de fusie daar wel bij maar toch leuk >)

Plaats reactie