[SoB]Fusie met LKBN

De zoektocht naar het grootste priemgetal is begonnen.

Moderator: Global Moderators

Witlof
Global Admin
Contacteer:

[SoB]Fusie met LKBN

Bericht door Witlof » zo mar 12, 2006 11:12 am

Het subteam van DPC Lachende Koeien Bijten Niet (LKBN) is ons nu echt gejoined. We zijn van plaats 18 overall uitgekomen op plekje 11 _/-\o_ Bastiaan en tGL zijn al aangemeld op ons forum en of er nog meer gaan komen moeten we maar afwachten.
We zijn van 6 members naar 18 members gegaan 8)7

Zie: Speedkikkers statssite

Het is nog wel even zaak dat alle members van LKBN zich ook onder Division Brabant zetten bij http://sob.qik.nl want dit lees ik net in de FAQ:
Hoe doe ik mee bij Division Brabant?
Zodra je output heb ga je naar http://sob.qik.nl en daar registreer je jezelf.
Je krijgt dan een email met wachtwoord.
Zodra je dit hebt ga je weer naar http://sob.qik.nl en log je in, hier selecteer je Division Brabant als subteam.
Wat je dan nog moet doen is even je acountnaam doorgeven aan geertjuh (Geertjuh AT divisisionbrabant DOT nl) zodat hij je ook kan toevoegen als friend van het subteam en je je eigen stats toch nog kan bezichtigen.

Aangezien wij die pagina als bron gebruiken voor de hitparade moet dat dus nog wel gebeuren. Ik heb Geertjuh al proberen te mailen maar zijn mailbox zit vol en accepteerd geen nieuwe berichten :| Ik weet niet waar die gebleven is maar zal hem proberen te SMS'en vandaag :)

In iedergeval nogmaals voor het hele team LKBN:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ WELKOM _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Bastiaan, tGL, Kimmetje, Nelis, JaFFoG, Yoda, allemaal, RooieRutger, MASTERD, Tweaker, Ajaxied en wmiljon

Dat het jullie hier mag bevallen :)

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » zo mar 12, 2006 12:42 pm

Dank je dank je :P

Ik moet vandaag nog even wat dingetjes doen, maar later vandaag zal ik mij wel even voorstellen en een klein historie update doen van wie wij als LKBN waren en wat onze plannen nu zijn.

*edit

Ik heb duke een mailtje gestuurd met de vraag of hij ons in 1 keer kan overzetten naar Div. Brabant

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Oeps

Bericht door Witlof » zo mar 12, 2006 12:58 pm

Ik ook :+

Ben benieuwd of we nog iets horen van Geertjuh want die is ooit begonnen met dit project en eigenlijk ook verantwoordelijk voor het geheel maar ik kan het wel overnemen denk ik.

Verder zie ik de history e.d. graag tegemoet. Ben benieuwd naar de plannen en zo :)

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » zo mar 12, 2006 9:58 pm

Ok, zoals beloofd is hier dan mijn verhaaltje.

Heel wat jaartjes geleden kwam ik via T-net bij DPC terecht, het was toen meer van, beetje klooien met de rc-64 client (zo heette dat volgens mij, is al weer zo lang geleden he ;) ) Vervolgens kwam TGL mij versterken maar het was niet veel bijzonders.

Toen kwam de eerste stampede op ecc2. We konden omdat we niet super veel html/php/mysql kennis hadden toch een eigen proxy draaien, en we kregen verschillende mensen zo gek om met ons mee te doen. En daar moest natuurlijk een naampje bij komen. Vanaf toen is team [DPC]LKBN ontstaan, we hadden een forum (koetjeforum.tk) die toen veel bezocht werd en het ging redelijk tot goed voor toch nog steeds een redelijk klein teampje. Maarja, ecc2 is zoals velen van jullie weten al aardig wat jaartjes geleden gestopt, maar wij gingen vol goede moed door naar een volgend project, dit werd toen SoB. Het SoB project was toen nog niet echt super groot, maar wel gezellig omdat het zo kleinschalig was en het DPC team was daar alleen maar groeiende.

We hebben hier toch bijna een jaar goed gepresteerd moet ik zeggen en een leuke tijd gehad, maarja toen kwam er een dipje............de SoB client was niet stabiel en dat heeft ons leden gekost. Op dit moment waren we aan het terugkomen, maar alleen TGL en ik zijn nog de echt actieve leden. En ja met z'n 2en is het wel leuk, maar een beetje meer competitie is ook wel leuk. Vandaar onze keus om verder te kijken en een keer groot te denken. We denken dat we samen met jullie serieus naar de top5 kunnen kijken en dit ook kunnen halen.

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » zo mar 12, 2006 10:03 pm

Even voorstellen:

Dat moet ik natuurlijk ook nog doen. Mijzelf even voorstellen he :)

Ik ben dus Bastiaan, op GoT bekend als TPbasMIE. Ben op dit moment 22 jaar en heb een schat van een vriendin met de naam Kim. Woonachtig te lelystad en heb een leuke ict baan in A'dam.

Ik heb met verschillende DPC projecten meegedaan. Het begon dus met RC-64, daarna RC-72, Ecc2, SoB, DF en daarna weer Sob. Dit was mijn verhaaltje in het kort en snel getypt, dus let even niet op de typo's ;)

Ik hoop dat dit echt zo'n gezellig team is waar jullie steed mee promoten, en als dat inderdaad zo is dan heb ik er veel zin an. Niet alleen op DC gebied maar ook gewoon voor de gezelligheid.

Bastiaan.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Nice

Bericht door Witlof » zo mar 12, 2006 10:54 pm

Nice. Wat ik alleen niet helemaal snap. Vriendin in lelystad, baan in Amsterdam en je joined Division Brabant? Waar woon je of waar ben je geboren/kom je vandaan?

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Re: Nice

Bericht door Bastiaan » zo mar 12, 2006 11:08 pm

Witlof schreef:Nice. Wat ik alleen niet helemaal snap. Vriendin in lelystad, baan in Amsterdam en je joined Division Brabant? Waar woon je of waar ben je geboren/kom je vandaan?

Mijn vriendin komt uit Brabant en misschien dat we in de toekomst daar ook naar toe gaan. Origineel kom ik uit Utrecht. Dus dat is ook niet zo in de buurt van Brabant. Maarja, we zochten gezelligheid en als er 1 gebied in NL altijd gezellig is dan is het het Zuiden toch??

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Echt wel

Bericht door Witlof » ma mar 13, 2006 8:45 am

Sja, daar heb je gelijk in :D

Sputnik
Contacteer:

Bericht door Sputnik » ma mar 13, 2006 3:24 pm

Welkom allemaal :)
^..^~

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Hitparade

Bericht door Witlof » di mar 14, 2006 8:54 am

Ik heb van DukeBox antwoord gekregen. Ik ben nu teamleader op http://sob.qik.nl en kan dus nu iedereen als friend toevoegen waardoor jullie in de stats moeten komen. Echter kan ik nu opeens niet meer inloggen op de site nu ik mijn password heb. De pagina laad niet volledig waardoor het inlogscherm niet weergegeven wordt :|

Ik ga het vandaag nog meerdere keren proberen dus ik hoop wel dat het goed gaat komen. Zal de stats pas posten als jullie erbij staan :)

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di mar 14, 2006 1:14 pm

Als ik het zo allemaal zie is de fusie nu helemaal compleet :P

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » di mar 14, 2006 1:39 pm

Bastiaan schreef:Als ik het zo allemaal zie is de fusie nu helemaal compleet :P
Gelukkig wel :) Het heeft wat voeten in aarde gehad doordat we Geertjuh nog altijd niet hebben kunnen bereiken maar ik ben weer de aangewezen persoon om wijzigingen aan door te geven (mbt nieuwe leden e.d.)

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Lekker hoor

Bericht door Witlof » di mar 14, 2006 7:20 pm

We gaan wel lekker hoor. Alweer een score van boven de 1M _/-\o_

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di mar 14, 2006 7:23 pm

Dat was toch de afspraak ;)

Maar we gaan inderdaad wel lekker, kijken of we het morgen ook weer redden, en als het op mijn werk lukt met een niet via de normale weg geinstalleerde client. Dan gaat mijn output misschien wel very super omhoog. Want dan kan ik mijn collega's ook wel overhalen, maar ik ga nog even niet vooruit lopen op deze zaak.

Het leukste vind ik nog dat er veel verschillende leden flushen :7

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » di mar 14, 2006 7:24 pm

Bastiaan schreef:Dat was toch de afspraak ;)

Maar we gaan inderdaad wel lekker, kijken of we het morgen ook weer redden, en als het op mijn werk lukt met een niet via de normale weg geinstalleerde client. Dan gaat mijn output misschien wel very super omhoog. Want dan kan ik mijn collega's ook wel overhalen, maar ik ga nog even niet vooruit lopen op deze zaak
Zou ik ook niet doen, gewoon lekker eerst even aankijken.

Maar hoe doe je het nu? Werk je nu met een SoB-Queue waarbij je WU's importeert? Of hoe doe je het nu?

Plaats reactie