Nummertje 8

Anthrax (miltvuur), pokken, ebola, pest en botulisme genezen?

Moderator: Global Moderators

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » zo jul 30, 2006 6:15 pm

Wat zijn de plannen nu hier precies? Want robbie1981 vindt het vast geen eerlijke strijd zo :+ Gaan we dan maar gewoon voor goud? En dus even vol gas richting de top 5 of zo? Of top 3? Of gaan we alles op alles zetten en kijken of we het devzero moeilijk kunnen maken. We moeten dan wel zo'n 2K per dag doen om op hem in te lopen 8)7

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » zo jul 30, 2006 7:18 pm

Richting nr. 1 natuurlijk ook al is dat gat nu nog heel groot.
Afbeelding
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » zo jul 30, 2006 8:20 pm

Bastiaan schreef:Richting nr. 1 natuurlijk ook al is dat gat nu nog heel groot.
Sja, als robbie1981 nu al zou joinen zouden we al doorschieten richting de top 3 >)

Maar ik ben momenteel bezig met mijn laatste 4 WU's bij SETI op mijn werkstation. Als die klaar zijn ga ik misschien ook wel weer eens een PCtje overzetten maar zeker weten doe ik dat nog niet. Ligt eraan hoe het gaat en of de andere projecten (zoals OGR) niet meer hulp nodig hebben :)

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » ma jul 31, 2006 11:23 pm

Marcelloz z'n stats plat, Speedkikker weer plat maar gelukkig hebben we deze nog: http://tadah.searchy.nl/?prefix=d2ol _/-\o_

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » do aug 03, 2006 7:33 am

Waar is Robbie nu >) Of is hij stilletjes een coup aan het voorbereiden?? Of komt hij ons toch echt joinen? Want dan heb ik wel zin om de strijd aan te gaan hoor :P
Afbeelding
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » do aug 03, 2006 8:08 am

En anders ik wel. Ik kan mijn output nog wel verdrievoudige indien er echt serieus nagedacht gaat worden om devzero in te gaan halen >)

Sir Robbery
Contacteer:

Bericht door Sir Robbery » ma aug 07, 2006 9:29 am

Devzero inhalen ik heb het gevoel dat hier een beetje grootmoedigheid begint te schuilen.
Maar sorry mannen dat ik er niet veel ben moet zo nu en dan even naar Noord-holland he.
Sociale contacten geloof ik dat het heet en sinds kort ben ik ook niet meer vrijgezel.
Maar eh als jullie serieus devzero willen aanpakken dan bied ik mijn rekenkracht wel aan.
Dat zal je nodig hebben met zo'n mega uitdaging!!
One,Two Cows To Rule Them All

Witlof
Global Admin
Contacteer:

sja

Bericht door Witlof » ma aug 07, 2006 9:34 am

Idd, het is wat grootmoedigheid maar het leven staat vol van uitdagingen om het zo leuk en spannend mogelijk te houden.

Als we nu kijken dat we met onze output + die dan eventueel van jouw erbij rond de 7 á 800 zitten dan zouden we nog een verdubbeling moeten zien te maken. We kunnen hem natuurlijk dan pas in de daily bijhouden.

We zijn tevens ook achter de schermen natuurlijk al met wat dingen bezig om het proberen op te zetten maar het is niet zo maar even gebeurd. Bastiaan wil eventueel wel z'n power naar dit project overzetten. Ik ben ook wel bereid om wat te verhuizen. Al met al komen we dan aardig in de buurt van hem qua output maar willen we hem overall ook nog proberen voorbij te steken dan zullen we echt als gekken moet gaan assimileren want dan moeten we flink wat power bij zien te schakelen :D

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » ma aug 07, 2006 9:58 am

Maar we houden wel van een uitdaging toch :P Wie had in maart ooit gedacht dat we nu de nr. 4 plek bij SoB stevig vasthouden en langzaam naar de nr. 3 plek kruipen??
Afbeelding
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

lol

Bericht door Witlof » ma aug 07, 2006 11:23 am

Maak maar een nieuw topic met Nummertje 1 >)

Gesloten