[Distributed Folding] 5 oktober 2004: de allerlaatste dag

Nieuwe/kleine projecten zoals DPAD bijvoorbeeld, maar ook What Pulse en Ecology.

Moderator: Global Moderators

Plaats reactie
Witlof
Global Admin
Contacteer:

[Distributed Folding] 5 oktober 2004: de allerlaatste dag

Bericht door Witlof » di okt 05, 2004 10:56 am

Van GoT/5 met dank aan MarcyDarcy _/-\o_

Afbeelding

Vanavond is het dan helaas zover. De stekker gaat eruit bij het Distributed Folding project. Reden hiervoor is dat de DF organisatie de resultaten en de client (met bijbehorend algoritme) wilt evalueren.

* Als je nog Distributed Folding draait...zorg er dan voor dat je vandaag alles flusht. Na vandaag zal geen werk meer worden geaccepteerd en krijg je er dus ook geen punten meer voor!
Final update for shutdown

The final Distributed Folding update will be released on Tuesday, October 5, 2004, 11:00 am EST. This update should gracefully exit the software on any unattended machines. After this update, no results can be uploaded, and no information can be changed on the website. Once again we would like to thank our loyal user base for your dedicated work over the duration of this project.

Alle niet meer te benaderen clients, die normaal gesproken online draaien daar er maandelijks wel geupdate diende te worden, zullen via de clientupdate uitgeschakeld worden zodat er geen onnodige CPU time wordt besteed aan een afgelopen project.

Als alles goed is zal vanuit DF nog een aantal afsluitende stats worden gegenereerd zodat wij statsverslaafden nog een kleine troost krijgen. :)

Het Distributed Folding project is als je het kort-door-de-bocht wilt zeggen het 3e project waaraan de Dutch Power Cows actief meedoen dat voortijdig aan een eind komt. Voortijdig alsin onverwacht. Eerdere projecten waren GammaFlux en Genome@home.

Als PV'er van het DF project wil ik jullie allemaal bedanken voor het draaien en ondersteunen van dit project. Het heeft z'n up's and downs gehad. Een hoogtepunt was zeker de stampede waarbij de gehele DC-wereld op zijn kop werd gezet.

Nogmaals hartelijk dank voor alles en niet getreurd, er zijn zat andere Projecten waar vast wel eentje tussenzit welke interessant is.
Hopelijk tot ziens allemaal :)

pcmadman
Contacteer:

Bericht door pcmadman » di okt 05, 2004 11:01 am

Jammer voor de fanatieke DF'ers, maar ik zie het alleen positief, wie komt er nou naar RC5 om mee scoutlink in te halen >)
>>> Bit-Byters || The Network Page <<<
"Few people are capable of expressing with equanimity opinions which differ from the prejudices of their social environment. Most people are even incapable of forming such opinions." - Ideas and Opinions (1954) by A. Einstein

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » di okt 05, 2004 11:03 am

pcmadman schreef:Jammer voor de fanatieke DF'ers, maar ik zie het alleen positief, wie komt er nou naar RC5 om mee scoutlink in te halen >)
DF is al zo goed als afgesloten. De enige die nog aktief was is Rob volgens mij, en die doet nu al F@H. Waar Eijkb op het moment zit weet ik niet maar die doet ook al geen DF meer volgens mij.

Dus helaas zijn de members al bezig met een ander project.

robkds
Contacteer:

Bericht door robkds » di okt 05, 2004 6:49 pm

Witlof schreef:DF is al zo goed als afgesloten. De enige die nog aktief was is Rob volgens mij, en die doet nu al F@H. Waar Eijkb op het moment zit weet ik niet maar die doet ook al geen DF meer volgens mij.

Dus helaas zijn de members al bezig met een ander project.

Ik ben inmiddels een klein maandje of zo 100% met F@H bezig. Ik kan DF afsluiten met een plaats bij de eerste 100 van DPC, bij F@H sta ik inmiddels 52ste. Het gaat goed :P
Goed man!

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Nice

Bericht door Witlof » di okt 05, 2004 8:48 pm

Nice :P

Bij mij schiet het niet echt op met de output. Weet nog niet wat ik ga doen maar waarschijnlijk wordt dit niet mijn project :| Duurt te lang voor ik output terug zie in de stats als ik het naast UD draai.

robkds
Contacteer:

Re: Nice

Bericht door robkds » di okt 05, 2004 9:44 pm

Witlof schreef:Nice :P

Bij mij schiet het niet echt op met de output. Weet nog niet wat ik ga doen maar waarschijnlijk wordt dit niet mijn project :| Duurt te lang voor ik output terug zie in de stats als ik het naast UD draai.

Mijn spulletje heeft gisteren en vandaag ook nog geen punten opgeleverd. Zeldzaam geval van toeval dat alle 4 cpu's toevallig een grote WU hebben. Levert morgen wel veel punten op :9

Enneh... jij bent vandaag ook buitengewoon veel aan het flushen. Je stijgt zeker 25 plaatsen binnen DPC.
Goed man!

Witlof
Global Admin
Contacteer:

ahaa

Bericht door Witlof » di okt 05, 2004 10:20 pm

Zou tijd worden :P

Plaats reactie