What Pulse stats

Nieuwe/kleine projecten zoals DPAD bijvoorbeeld, maar ook What Pulse en Ecology.

Moderator: Global Moderators

Plaats reactie
Witlof
Global Admin
Contacteer:

What Pulse stats

Bericht door Witlof » wo okt 25, 2006 11:18 am

Ik ben bezig om het een en ander in te regelen voor de stats. Tenminste, de bouwer van de huidige stats wil ik vragen om het een en ander aan te passen maar hebben we hier misschien niet zelf wat scripters in huis die willen/kunnen helpen?

Het probleem is dat er in het verleden niet meer dan 25 leden waren. Hierdoor kijkt het script ook alleen maar naar de eerste 25 leden omdat er niet meer op de eerste pagina staan. Zie: http://whatpulse.org/stats/teams/4932/page/0/

De 2e pagina is te vinden via http://whatpulse.org/stats/teams/4932/page/1/ en daar staan de overige leden. Die zouden ook graag in de stats willen komen.

Is het misschien mogelijk om voortaan deze link te gebruiken: http://whatpulse.org/api/teams/4932.xml

Hopelijk kan iemand helpen. Ik ga in iedergeval de oude statsmaker even mailen (moet wel even een nieuw adres zoeken want z'n oude doet het niet meer....)

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » wo okt 25, 2006 1:42 pm

Misschien de parser de twee pagina's apart laten parsen, maar dat zou betekenen dat je dat bij elke nieuwe 25 leden weer moet doen
With a collective mind, people can figure out any problem!
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » zo nov 26, 2006 9:12 pm

Ik heb contact gehad met de maker. Eindelijk :) Nu is het afwachten of het probleem binnenkort verholpen is zodat alle leden in de stats komen te staan ;) Kunnen natuurlijk alleen maar hopen dat de maker veel vrije tijd heeft. Zodra ik meer weet, weten jullie het ook natuurlijk.

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » zo nov 26, 2006 10:05 pm

Goed werk Witlof :*)
Afbeelding

Bastiaan
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » ma nov 27, 2006 8:35 am

_/-\o_

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » do dec 28, 2006 9:20 am

Gisteren reactie gehad van Teak :D Hij is er mee bezig geweest en vandaag gaat hij zijn eigen stats online zetten om te testen. Als dat werkt krijg ik ook de bestanden om ze zelf te draaien. Dan moet alles goed komen met de leden buiten de top 25 :D

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » do dec 28, 2006 1:03 pm

Teak, wij danken u! _/-\o_
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » vr jan 19, 2007 10:21 am

Het is dat de updates nog niet goed gelopen hebben en we zijn aan het testen maar hier kunnen we al iets zien: http://www.divisionbrabant.nl/wp_test/

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Nieuwe opzet hitparade

Bericht door Witlof » vr jan 19, 2007 12:01 pm

Aangezien we de nieuwe stats binnenkort krijgen (morgen zouden de nieuwe hitparades waarschijnlijk al gepost kunnen worden en anders na het weekend) zien we dat er wel wat veranderd is. De hitparades zijn namelijk zo opgezet als bij What Pulse op GoT. Geen overzicht dus meer met clicks in de hitparade. Het totaal-aantal clicks staat er wel in maar niet meer gesorteerd.

Zoals je ziet op http://www.divisionbrabant.nl/wp_test/ krijgen we straks gewoon 1 overzicht met daarin alle gegevens. Daily keys en clicks en overall keys en clicks. Ik ben benieuwd maar verwacht dat het geen problemen geeft. Mochten mensen toch de clicks misschien moeten we het een en ander even iets aanpassen (de query iets anders formuleren) zodat we wel vooruit kunnen met 2 hitparades. Tenminste, dat verwacht ik en ik heb daar eigenlijk geen verstand van :+

Rest mij verder nog te vertellen dat de cronjobs voor het updaten nog aangemaakt dienen te worden. De mail is verstuurd dus het is afwachten wanneer het gebeurd.

De rest van de stats volgen volgende week ergens. Teak zit nog even in een druk weekje voor school waarbij hij nog enkele dingen af moet werken. Daarna heeft hij het rustiger en krijgt hij tijd om die files voor het uitlezen van de daily-stats te maken. Komt dus allemaal goed. Het duurt alleen nog eventjes. Teak is iig goed bezig _/-\o_

Tom987
Contacteer:

Bericht door Tom987 » wo feb 28, 2007 4:38 pm

aa
Laatst gewijzigd door Tom987 op wo jun 30, 2010 4:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » wo feb 28, 2007 5:07 pm

tom987 schreef:Het is ook irri dat de flushes niet kloppen.... gisteren hadden we een MF, maar van mij staat er niks bij...
Ik heb toch ruim voor de laatste update (21.00 uur) gepulsed :'(
Misschien dat de stats-maker hier iets aan kan doen?
Denk dat het eerder aan de cronjobs of eventueel de XML-files zijn die de oorzaak zijn. Stats werken verder wel prima. Misschien nog even wachten op de rest van de files voor de stats.

Plaats reactie