FaD impopulair in brabant ?

Nieuwe/kleine projecten zoals DPAD bijvoorbeeld, maar ook What Pulse en Ecology.

Moderator: Global Moderators

Plaats reactie
OldButNotSoWise
Contacteer:

FaD impopulair in brabant ?

Bericht door OldButNotSoWise » di okt 04, 2005 1:59 pm

Valt me op dat er weing members actief FaD draaien hiero.
Heeft dat een reden ?
En wat doen we er aan :P
Want met 3 echt actieve FaDders redden we het niet lang meer in de bovenste 30, moet nu al zwaar overklokken om plekkie 23 te behouden.
En dat gaat niet lang meer goed een P4 2.4/533FSB op 3.5G houdt het nu nog net met 62C maar vrijdag moet ie alweer terug naar 3.2 ivm buitentemp.

Dus wat doen we eraan, of laten we FaD voor wat het is en installeer ik UD-grd weer :?

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Sja

Bericht door Witlof » di okt 04, 2005 2:43 pm

Sja, ik weet het niet. TSC is ook een project waar we in de top 30 overall staan maar als we zo door gaan op de manier waar we daar nu bezig zijn (ik draai dit alleen nog maar) dan zullen we ons niet lang handhaven in de bovenste 30 van DPC :|

Kunnen we misschien een memberwervingsaktie op touw zetten zodat ieder project minstens 2 members en 4 computers erbij krijgt ;)

OldButNotSoWise
Contacteer:

Bericht door OldButNotSoWise » di okt 04, 2005 4:07 pm

Maar als DB zo klein is en zo verdeeld is het natuurlijk nooit goed om aan alle projecten mee te doen. :)

Tja en UD-grid vind ik wel een mooii project maar de client vind ik niks, althans het geen zeggenschap hebben over ervan.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » di okt 04, 2005 4:33 pm

OldButNotSoWise schreef:Maar als DB zo klein is en zo verdeeld is het natuurlijk nooit goed om aan alle projecten mee te doen. :)

Tja en UD-grid vind ik wel een mooii project maar de client vind ik niks, althans het geen zeggenschap hebben over ervan.
Ben ik met je eens maar een top 30 notering verliezen bij een project is nooit prettig om dat 'zo maar' te laten gebeuren. In de top 30 staan betekend vaak dat je dagelijks in de hitparade op GoT komt (mits er een overall top 30 gepost wordt ;) ) en dat is prettig als er iemand nieuw is die nog een subteam zoekt :D

Verder kan je ook niet members een project 'opleggen'. Iedereen heeft een eigen keuze en die wordt gewaardeerd. Of je nu als enige een project draait waaraan DPC nog niet aan mee doet (zie Verbunro :D ) of dat je een project draait waar je eigenlijk geen rol van betekenis hebt. Een project dwingen is niet leuk.

Wat je kan doen is even kijken of je nog een ander project hebt wat je aanspreekt en dat gaan draaien. De Projecten TSC en D²OL zijn relatief zwaar. OGR en RC5 spreken je waarschijnlijk niet aan. Dan blijven er nog SoB, UD Grid, BOINC (Seti) en FaD ( :D ) over :) Uiteraard kun je ook kiezen om meerdere projecten te draaien maar dat lijkt me niet de insteek als ik bovenstaande post lees maar hierdoor kun je wel 'testen'/'kijken' of er nog een geschikt project is voor je.

OldButNotSoWise
Contacteer:

Bericht door OldButNotSoWise » di okt 04, 2005 6:33 pm

Nou ja, wie weet, wil ziezo even kijken of de top 500 haalbaar is als cruncher bij FaD.

Desnoods vervang ik mijn game PC voor een AMD 4000 ofzoiets en gaat dehuidige als crunchplank_2 door het leven :P

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » di okt 04, 2005 9:46 pm

OldButNotSoWise schreef:Nou ja, wie weet, wil ziezo even kijken of de top 500 haalbaar is als cruncher bij FaD.

Desnoods vervang ik mijn game PC voor een AMD 4000 ofzoiets en gaat dehuidige als crunchplank_2 door het leven :P
_/-\o_

Plaats reactie