[FAQ]World Community Grid
Moderator: Global Moderators
- Witlof
- Global Admin
- Contacteer:
Dat heeft hij goed, want hij staat al even in de statsTotalmind schreef:Division Brabant.tom987 als het goed is

There is no I in Team!
Division Brabant @ IRC
Division Brabant @ Facebook
Division Brabant @ Twitter

Division Brabant @ IRC

- Witlof
- Global Admin
- Contacteer:
Ik snap nog altijd je probleem niet precies. Ik zie namelijk in het overzicht dat je 3 devices geinstalleerd hebt: Check
Als je inlogt kun je nog via My Grid -> Device Manager -> Device Statistics zien hoeveel welke client aan punten heeft ingeleverd. Zie je daar nog niets terug, kan je nog even kijken bij Result status voor pending credits. Ik ben benieuwd wat je daar allemaal hebt staan. Misschien kun je er wat screenshotjes van maken (in een nieuw topic, want de FAQ hoeft niet het enige topic te zijn wat hier staat
)
Device Installations 3
Als je inlogt kun je nog via My Grid -> Device Manager -> Device Statistics zien hoeveel welke client aan punten heeft ingeleverd. Zie je daar nog niets terug, kan je nog even kijken bij Result status voor pending credits. Ik ben benieuwd wat je daar allemaal hebt staan. Misschien kun je er wat screenshotjes van maken (in een nieuw topic, want de FAQ hoeft niet het enige topic te zijn wat hier staat

There is no I in Team!
Division Brabant @ IRC

Division Brabant @ IRC

Tja in het slechste geval krijg je pas 9 dagen later de punten bij geschreven.
Een wu moet binnen 9 dagen binnen zijn. MAAR een wu wordt door 3 clients gedaan, jij kan een wu wel binnen een dag klaar hebben maar het kan zijn dat er een weekend cruncher tussen zit dan heb je pech met de punten die komen dus later.
Een wu moet binnen 9 dagen binnen zijn. MAAR een wu wordt door 3 clients gedaan, jij kan een wu wel binnen een dag klaar hebben maar het kan zijn dat er een weekend cruncher tussen zit dan heb je pech met de punten die komen dus later.
-
- Contacteer: