UD stopt

Kankeronderzoek?

Moderator: Global Moderators

CoronelHimself
Contacteer:

Bericht door CoronelHimself » ma apr 30, 2007 11:56 am

Ben even aan het kijken, maar ik beloof nog niks. Er bestaat in ieder geval nog geen team met Brabant in de naam.
In de laatste weekparade op GOT, staat nog deze link.
http://wiki.dutchpowercows.org/index.php/World_Community_Grid

We zullen ook moeten kiezen tussen 1 client voor iedereen, met dus ook 1 wachtwoord, volgens mij is Witlof het niet eens met deze methode. Of iedereen een eigen client, maar dan komen we alleen bij DPC onder onze teamnaam te staan, en bij WCG niet. Voor mij is dit geen probleem.

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » ma apr 30, 2007 2:08 pm

Ik geloof dat er bij WCG nog punten van mij rondslingeren ergens :P
With a collective mind, people can figure out any problem!
Afbeelding

CoronelHimself
Contacteer:

Bericht door CoronelHimself » ma apr 30, 2007 4:10 pm

Deze punten zijn niet behaald onder de DB vlag zeker? Maar misschien kun jij ons wat meer vertellen over WCG.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Uhm

Bericht door Witlof » di mei 01, 2007 7:42 am

Hoe kan ik samen met anderen een subteam vormen?

Er zijn twee manieren om samen met anderen onder een naam te werken ofwel een subteam te vormen.

De eerste manier kan door alle leden van je subteam hetzelfde WCG account te laten gebruiken. Het nadeel van deze methode is dat je dan dus ook het wachtwoord maar ook de instellingen voor dat account moet delen. Het voordeel is dat het subteam behalve in de DPC hitparades op Got ook in de statistieken pagina's van WCG te zien is.

De tweede manier is door je naam als volgt aan te maken: subteamnaam.gebruikersnaam. Hierbij hebben alle leden dus dezelfde subteamnaam gevolgd door een punt maar een andere gebruikersnaam. Bijvoorbeeld MijnTeam.Jantje en MijnTeam.Pietje. Het voordeel van deze methode is dat ieder een eigen account en instellingen heeft bij WCG. Het nadeel is dat de subteams alleen zichtbaar zijn binnen de statistieken van DPC. Bij WCG en eventueel andere sites op internet zullen de leden individueel worden weergegeven.

Hierdoor ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen account. Mensen die al aktief zijn geweest op dit project kunnen dan eventueel ook nog de naam aanpassen zodat die punten ook bij het team komen :) Met die 2e optie krijgen we ook hitparades om te posten op ons forum. Anders wordt het moeilijk om subteamstats te maken ;)

Witlof
Global Admin
Contacteer:

WCG

Bericht door Witlof » di mei 01, 2007 8:17 am

Ik heb even de registratie uitgevoerd via deze site: http://www.worldcommunitygrid.org/reg/viewRegister.do

Mijn membername is Division Brabant.Witlof. Ben lid van het team Dutch Power Cows. De client lijkt erg veel op die van UD. Hopelijk lukt het iedereen om te registreren. Dan komt alles goed met de stats :)

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » di mei 01, 2007 10:11 am

Geregistreerd, gedownload en geïnstalleerd. Heb alleen niet het idee dat het ding ook daadwerkelijk iets doet, want hij blijft op 0% staan. Ook draait hij op het verkeerde project, namelijk muscular dystrophy, maar die had ik juist uitgeschakeld in het online profiel. En m'n score bij Storage blijft op 20% staan, omdat die standaard op 1 gig stond in het profiel. Dat heb ik veranderd in 10 gig, WCG opnieuw opgestart, zelfs m'n pc opnieuw opgestart, maar hij pakt de veranderingen niet.
Travelling through time, finding my future

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » di mei 01, 2007 11:21 am

Mijn nieuwe naam is Division Brabant.Totalmind en ik neem wel 365 punten mee, als dat zo werkt tenminste :P
Afbeelding

CoronelHimself
Contacteer:

Bericht door CoronelHimself » di mei 01, 2007 12:29 pm

Als ik thuis ben zal ik mezelf ook even hierop storten.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » di mei 01, 2007 12:52 pm

Superbij schreef:Geregistreerd, gedownload en geïnstalleerd. Heb alleen niet het idee dat het ding ook daadwerkelijk iets doet, want hij blijft op 0% staan. Ook draait hij op het verkeerde project, namelijk muscular dystrophy, maar die had ik juist uitgeschakeld in het online profiel. En m'n score bij Storage blijft op 20% staan, omdat die standaard op 1 gig stond in het profiel. Dat heb ik veranderd in 10 gig, WCG opnieuw opgestart, zelfs m'n pc opnieuw opgestart, maar hij pakt de veranderingen niet.
Misschien gebeurd dat pas als je weer een keertje contact hebt gezocht (dus als er een WU klaar is of zo)? Of misschien kun je ergens ook gewoon contact laten zoeken met een of andere druk op een knop. Het is voor mij ook nog volledig nieuw. Zit nu op het werk en kan daar dus niet kijken helaas.

Heb even ingelogd en daar zag ik dit staan:
Changes in the schedule will not take effect until the next time that your grid agent communicates with the servers.
:)

Heb trouwens ook die 1GB naar 10GB verhoogd. Dat scheelt wel wat punten lijkt me :Y Ben benieuwd wanneer we in de stats staan *O*

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » di mei 01, 2007 2:38 pm

Ik heb nu een zware WU lopen, hij staat nog maar op 4%.. kan dus nog ff een tijdje duren voordat hij weer contact zoekt met de server :S
Kan ik die WU niet op een of andere manier afbreken?

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » di mei 01, 2007 3:34 pm

De wu's duren zowiezo best lang per stuk, de enige die ik ingeleverd heb geloof ik toen meer dan 10 uur voor nodig gehad
Afbeelding

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » di mei 01, 2007 4:30 pm

Deze loopt nu 5,5 uur en is pas op 11 procent...

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » wo mei 02, 2007 12:40 am

Ik heb vandaag mijn eerste punten ingeleverd. Ik weet wel dat ik mijn eerste WU niet de deur uit kreeg en ook geen nieuw werk binnen kreeg met mijn instellingen. Ik heb nu maar 'all projects' aangevinkt en toen ging het wel goed. Raadzaam is het dus wel om meer dan 1 project aan te vinken.

Oh, en deze client gebruikt voor zover ik zie maar 1 CPU. Mijn belasting is 50% Nu zelfs maar 1/3 met 33% 8)7 Wie helpt mij 100% uit mijn PC te halen :$

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » wo mei 02, 2007 7:41 am

Totalmind schreef:Mijn nieuwe naam is Division Brabant.Totalmind en ik neem wel 365 punten mee, als dat zo werkt tenminste :P
Ik hoopte vandaag toch eigenlijk al het subteam in de stats te zien. Mijn punten staan er inmiddels in, maar die van jouw nog niet.

De (toekomstige) links:
Subteamstats
Hitparade

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » wo mei 02, 2007 4:47 pm

Misschien dan maar eens weer draaien voor 1 nieuwe WU op zijn minst? Probeer ik dat wel van de week een keer te doen.
Afbeelding

Gesloten