[UD]Server problemen

Kankeronderzoek?

Moderator: Global Moderators

Gesloten
Witlof
Global Admin
Contacteer:

[UD]Server problemen

Bericht door Witlof » vr jul 22, 2005 12:24 pm

Niemand zal het ontgaan zijn maar de servers van UD hebben problemen. Dit stond een tijdje geleden op het forum:

Op het UD Forum staat het volgende:

Posted: Tue Jul 19, 2005 3:46 pm Post subject: grid.org official communication 7/19/2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dear members,
We are currently experiencing a minor disruption in service on grid.org. Once the disruption is resolved, another message will be posted to announce the resumption of services.
Thank you very much for your patience and continued participation,
Jonathon

En later dit:

Posted: Wed Jul 20, 2005 5:11 pm Post subject: grid.org official communication 7/20/2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dear members,

Thank you for your patience. We are still experiencing a disruption in grid.org services.

Rest assured that the problem is being actively worked on, and we expect to have a resumption of services very soon.

Your continued participation and patience is greatly appreciated.

Kind regards,
Jonathon

Het is de laatste tijd wel vaak prijs hier ;(

Witlof
Global Admin
Contacteer:

UPDATE

Bericht door Witlof » vr jul 22, 2005 10:44 pm

AlliedComputers schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:38:
We would like to thank all of our members for their continued patience over the last couple of days while our servers have been offline for maintenance.

At this point, our grid servers should now be operational and distributing workunits again. Unfortunately, there are some complications that all members will want to be aware of:

- If your UD Agent displays a login prompt and asks you to enter your password again, please select the checkbox indicating that you are an existing user, and then re-enter your old password. (If you have forgotten your password, you can try the password-recovery facility at https://www.grid.org/services/login/recover_login.htm, or worst case re-create a new user account.) Once you do this procedure, your Agent should download a new workunit and begin working again.

- The "Total Points" and "Total CPU Time" values displayed by the UD Agent may be temporarily desynchronized (slightly lower) than the values displayed on the Member Web pages at https://www.grid.org/services/. We will be working to resynchronize these values, and we expect all point and cpu time totals to be properly reflected as soon as possible.

Thanks again for your continued support!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus iedereen kan weer rustig aan het werk.
Al baal ik wel dat ik alle clients weer af moet om het wachtwoord in te geven.
Dit houd voor mij persoonlijk in dat ik minder output ga hebben komende dagen / weken gezien er ook wat clients draaien bij vrioenden en kennisen. :(
Ook voel ik meteen mee met BoGoH en De Prutsers waarvan ik nu al de berg extra werk (voor sommige zelfs dubbel) kan voorstellen.
Laatste is dat namelijk voor een aantal clients ook al zo geweest. Nou maar hopen dat hij de oude taken wel verstuurd heeft want de stats en clients vielen net uit nadat ik dikke taken af had en was begonnen met flushen.

Sja, daar gaan we dan met onze clients ;(

geertjuh
Contacteer:

Bericht door geertjuh » za jul 23, 2005 6:50 am

ik heb al weer alle zooi opnieuw ingevult :P
Ik post om te posten ;-)

geertjuh
Contacteer:

Bericht door geertjuh » zo jul 24, 2005 12:06 am

geertjuh schreef:ik heb al weer alle zooi opnieuw ingevult :P

nu mijn mega flush niet in de stats komt door server problemen hou ik het hier even voor gezien, 2 weken staan grazen voor niks schiet ook niet echt op :'(
Ik ben aan het kijken voor een ander project ter vervanging van UD.
F@H en RC-5 72 worden het al niet en FaD, D²OL, TSC en What pulse draai ik al :P
Ik post om te posten ;-)

Gesloten