UD stopt

Kankeronderzoek?

Moderator: Global Moderators

CoronelHimself
Contacteer:

Bericht door CoronelHimself » wo mei 02, 2007 6:31 pm

Mijn 1ste WU is nu eindelijk begonnen. Hij wilde om 1 of andere reden niet beginnen. Maar als ik dat programma moet geloven, dan is hij over anderhalf uur al klaar.
We zien het wel.

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » wo mei 02, 2007 7:25 pm

Bij mij duurde het ook heel lang voor de eerste WU begon te lopen, gelukkig is die nu afgesloten en de nieuwe gaat een stuk sneller. Heb nu gelukkig ook een 196 score op m'n storage, dus dat scheelt een hoop ;)
Travelling through time, finding my future

Witlof
Global Admin
Contacteer:

uhm

Bericht door Witlof » wo mei 02, 2007 7:41 pm

Voor PC's met meerdere cores/cpu's is het verstandiger om de BOINC client te gebruiken. Deze kan daar namelijk beter mee over weg. De andere kan maar 1 CPU/Core gebruiken.

CoronelHimself
Contacteer:

Bericht door CoronelHimself » wo mei 02, 2007 9:41 pm

Ik had al meteen de boinc-client neergehaald. Die remaining time slaat trouwens nergen op ik begon met anderhalf uur, en nu zo'n 3 uur later staat die pas op 1 uur. Bij bij begon hij trouwens pas te werken nadat ik het 1ste project had verwijdert en een nieuwe erin had gezet. :Y)

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » do mei 03, 2007 7:42 am

Dit is wat priens vandaag (of gisteren) zei:
Help Defeat Cancer is klaar! :o

Een nieuw project dat zich op kanker gaat richten zal in de loop van Mei/Juni starten. Je ben dus nèt te laat of nèt te vroeg. ;)
Ondertussen is er genoeg ander werk om je PC van de straat te houden.

Mocht het nieuwe project starten, dan kan je in je BOINC profiel aangeven voor welk(e) project(en) je werk wil ontvangen. Zorg wel dat je het onderste vinkje ook aanvinkt, dan krijg je ander werk als er voor jouw project toevallig geen werk is.

Hieronder de laatste nieuwsbrief:

Dear depriens,

World Community Grid is pleased to announce that the Help Defeat Cancer (HDC) project is finished. The last work units have been sent out and when the final results are returned, the project will come to an end. This project, which launched on July 20, 2006, will have run for just over 9 months by the time the last results are returned. During this time 88,000 members will have donated 2,900 years of computer time on 138,000 different computers. This is a significant contribution to cancer research.

But the end of this project is really only a beginning. Based on the results, the researchers who are working on this project have a very aggressive plan to make Tissue Microarray technology an integral part of early cancer detection. World Community Grid's team will keep in close touch with the research team and will post updates on the website in the Research pages. The researchers will also continue to update their HDC website with exciting updates about this project and the inroads it is making on cancer research.

On behalf of the research staff at the University of Medicine and Dentistry of New Jersey, World Community Grid's team wish to express our thanks to you for contributing your PC power to this project. With your contribution, this project was completed in a fraction of the time it would otherwise have taken.

We also want to inform you that World Community Grid has started work on a new cancer project to discover ways to accelerate the crystallization process used in studying cancer protein structure using X-ray Crystallography, which will help researchers identify proteins involved in cancers and lead to new drug therapies and cures. We plan to launch this new cancer project in the May/June 2007 time frame. You will receive more information on this project prior to the official launch date.

We still need your help with other ongoing projects! World Community Grid continues to run the FightAIDS@Home, Genome Comparison, Help Cure Muscular Dystrophy and Human Proteome Folding - Phase II projects. These critical research projects need your computer time as well.

IMPORTANT: If you have elected to participate only in the Help Defeat Cancer project (which has now been completed), you must take some action to prevent your World Community Grid agent from sitting idle on your PC until the next cancer project launches. Please sign in to World Community Grid, and from the "My Grid" page, select the "My Projects" link from the menu on the left. From the "My Projects" page, select one or more of the other projects in which you choose to participate. If no action is taken within the next 3 weeks, we will set your default to Participate in All Projects. You will then be automatically enrolled to participate in the next cancer research project when it is launched in May or June.

Again, thank you for your contribution to the highly successful completion of the Help Defeat Cancer project!

Pak dus nog maar een projectje zolang er nog geen nieuw werk is op een ander cancerresearch project :D

Ik zie trouwens alleen nog maar punten van mij en Superbij. Zie Totalmind en CoronelHimself ook nog niet terug in de stats :| Toch stonden ze al in de hitparade als nieuwe members van DPC 8)7 Dus het zal wel allemaal goed komen denk ik :+

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » do mei 03, 2007 1:51 pm

Mijn WU'tjes lopen als een trein nu :9
Ik hoop dat het nieuwe kankerproject snel komt, nu ben ik projecten aan het draaien die ik eigenlijk minder boeiend vind..

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » do mei 03, 2007 8:43 pm

Wel prettig dat je het met dezelfde client kan doen. Als je anders moet switchen is het echt niet fijn. Ik ben benieuwd naar de output de komende dagen :)

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » vr mei 04, 2007 7:32 am

Eindelijk is het dan zover. Speedkikkers stats maakte maar gebruik van de eerste 250 leden (maximaal aantal per pagina). Hierdoor kwamen veel nieuwe members nog niet in deze stats voor. Door mijn geweldige oplettendheid en inzicht heb ik deze 'bug' even gemeld en is die snel gefixed. Resultaat:

Subteamstats WCG van ons teampje
WCG hitparade van DB

Ik ben bezig geweest met een eerste opzet van de nieuwsbrief. Dit is het resultaat:

Beste Brabo's,

Enkele van jullie hebben het al gelezen of gehoord, UD Grid is gestopt. Sinds afgelopen vrijdag 27 maart is er een abrupt einde gekomen aan het project. We hebben dat project vanaf ... gedraaid en stonden xe binnen de DPC. Nu is het tijd voor wat nieuws.

Het nieuwe project wat we willen gaan draaien is World Community Grid. Dit project ondersteund ook een 'cancer research project'. Vandaar dat ook deze keuze hierop is gevallen. Deze keer is het ook beter geregeld qua subteamstats. Wil je mee doen? Dan zullen we het nu even in het kort uitleggen.

Maak een account aan met de naam Division Brabant.Nickname. Download de client. Je kan kiezen voor de BOINC-versie, of de 'normale' versie die veel op de oude UD client lijkt. De BOINC-versie ondersteund wel meedere CPU's/Cores, de andere niet. Je hoeft dus niet meer met UD Tweaker te gaan lopen kloten.

Bij de instellingen op de website, als je dus ingelogd bent, kun je aangeven welk project je wil gaan doen. Tevens kun je ook je prioriteit opgeven en eventueel nog meer instellingen wijzigen.

.....

Hopelijk gaan we ook weer in dit project hoge ogen gooien. Ik heb er wel vertrouwen in. Ik wens iedereen succes op dit nieuwe project en dat er maar vele punten binnen mogen komen.

Met vriendelijke groet,
Desmond (a.k.a. Witlof)

Wat mis ik nog? Dan zal ik de brief aankomend weekend versturen :)

Totalmind
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Totalmind » vr mei 04, 2007 10:36 am

Je mist:

PS we've been h4x0red :'(
With a collective mind, people can figure out any problem!
Afbeelding

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » vr mei 04, 2007 1:02 pm

Totalmind schreef:Je mist:

PS we've been h4x0red :'(
Das niet voor deze nieuwsbrief ;) Dat wordt een aparte :|

Superbij
Contacteer:

Bericht door Superbij » vr mei 04, 2007 4:37 pm

Whohoo we zijn 26 plaatsen gestegen :9

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » vr mei 04, 2007 6:25 pm

Kan altijd beter ;) Als die mailing nu de deur uit kan, dan is er nog hoop dat we nog wat meer gaan stijgen >:) Zijn er nog op en/of aanmerkingen? Zit er iemand nog met wat vrije tijd voor een FAQ op te zetten? Dan vermeld ik die link ook nog even in de mailing. Morgen wil ik hem zeker versturen.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Re: WCG

Bericht door Witlof » vr mei 04, 2007 6:26 pm

Witlof schreef:Ik heb even de registratie uitgevoerd via deze site: http://www.worldcommunitygrid.org/reg/viewRegister.do

Mijn membername is Division Brabant.Witlof. Ben lid van het team Dutch Power Cows. De client lijkt erg veel op die van UD. Hopelijk lukt het iedereen om te registreren. Dan komt alles goed met de stats :)
Even voor de duidelijkheid nog wat toevoegen voor mensen die niet terug lezen :+

En:
http://wiki.dutchpowercows.org/index.ph ... unity_Grid

CoronelHimself
Contacteer:

Bericht door CoronelHimself » za mei 05, 2007 10:05 am

Het stukje dat je net boven mij staat, zou ik in iedergeval in de faq zetten.

Maar ik heb nog altijd 0 (NUL) punten, dus ik ging net even kijken in My Grid. Staan al mijn 4 wu's op status "pending validation". Ik heb dus nog zo'n dikke 300 punten openstaan. Misschien is dit trouwens ook een goed punt om in de faq te zetten. Dat je in tegenstelling tot ud-grid, niet meteen je punten krijgt, maar dat de wu eerst door 3 verschillende computers moet worden afgewerkt.

Witlof
Global Admin
Contacteer:

Bericht door Witlof » za mei 05, 2007 3:15 pm

FAQ gemaakt. Zie: viewtopic.php?t=6058

En de mail is verstuurd :P

Gesloten